Μακροοικονομία
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
Οικονομικών Και Διοικητικών Επιστημών (Σ.Ο.Δ.Ε.) |
||||
ΤΜΗΜΑ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) |
||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
204 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
2ο |
||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΜΑΚΡΟΟΙΚΟΝΟΜΙΚΗ |
||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||
4 |
5 |
||||
|
|||||
| |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
Υποχρεωτικό Μάθημα , Γενικού Υποβάθρου. |
||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
– |
||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
ΕΛΛΗΝΙΚΗ |
||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
ΝΑΙ |
||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
https://eclass.uth.gr/modules/document/?course=DE_U_108 |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα |
|
|
|
Οι φοιτητές θα έχουν δυνατότητα
|
|
Γενικές Ικανότητες |
|
| |
Οι γενικές ικανότητες που θα έχει αποκτήσει ο/η πτυχιούχος είναι:
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
1o ΜΑΘΗΜΑ: Θεμελιώδεις αρχές που διέπουν την ατομική επιλογή. Η μεγάλη εικόνα της Μακροοικονομικής 2o ΜΑΘΗΜΑ: ΑΕΠ και Δείκτης Τιμών Καταναλωτή. Ασκήσεις. 3o ΜΑΘΗΜΑ: Ανεργία και Μορφές Ανεργίας. Ασκήσεις. 4ο ΜΑΘΗΜΑ: Πληθωρισμός και οι επιπτώσεις του στην ανάπτυξη μιας οικονομίας. Αποπληθωρισμός 5o ΜΑΘΗΜΑ: Μακροχρόνια Οικονομική Μεγέθυνση. 6o ΜΑΘΗΜΑ:Εισόδημα και Δαπάνη.. 7o ΜΑΘΗΜΑ:Αποταμίευση, Επενδυτική Δαπάνη και Χρηματοοικονομικό Σύστημα. 8o ΜΑΘΗΜΑ: Η αγορά Δανειακών Κεφαλαίων 9o ΜΑΘΗΜΑ:Αποταμίευση, Επενδυτική Δαπάνη και Χρηματοοικονομικό Σύστημα. 10o ΜΑΘΗΜΑ: Χρήμα, Τράπεζα. 11o ΜΑΘΗΜΑ: Η διεθνής Οικονομία 12o ΜΑΘΗΜΑ: Μακροοικονομική: Γεγονότα και Ιδέες 13o ΜΑΘΗΜΑ: Ανασκόπηση της Μακροοικονομίας-Ασκήσεις. |
|
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
Πρόσωπο με πρόσωπο και / ή με Εξ αποστάσεως εκπαίδευση |
||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ |
ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ |
||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|
||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Γλώσσα Αξιολόγησης, Ελληνική Η αξιολόγηση των φοιτητριών/τών γίνεται με Δοκιμασία Πολλαπλής Επιλογής ή Γραπτή εξέταση ή Προφορική Εξέταση 90% -Ανάπτυξης Δοκιμίων 10% Οι παραπάνω μέθοδοι είναι προσβάσιμοι από τους φοιτητές. |
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|