Μαθηματικά I
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 103 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 1ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΜΑΘΗΜΑΤΙΚΑ Ι | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 5 | ||||
| |||||
| |||||
| |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
| |||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
| |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | |||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | |||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
| |
| |
Γενικές Ικανότητες | |
| |
| |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Το μάθημα περιλαμβάνει: στοιχεία μαθηματικής λογικής και θεωρίας συνόλων, τα μαθηματικά της χρηματοδότησης, βασική Γραμμική Άλγεβρα (εξίσωση ευθείας στο R2), Πίνακες (Πρόσθεση πινάκων, Πολλαπλασιασμός αριθμού με πίνακα, Τάξη πίνακα, Γραμμοπράξεις), Γραμμικά συστήματα (Επίλυση συστημάτων με τη μέθοδο Gauss και τη Gauss-Jordan), Πολλαπλασιασμός πινάκων, Αντίστροφος πίνακας, Ορίζουσα πίνακα και η μέθοδος επίλυσης συστημάτων Cramer . Ασκήσεις και εφαρμογές σε Γραμμικά υποδείγματα Διοίκησης και Οικονομίας (Στατική Ανάλυση: η έννοια της ισορροπίας, Ισορροπία αγοράς, Ισορροπία αγοράς με χρήση μη-γραμμικού υποδείγματος, Γενική ισορροπία, Υπόδειγμα αγοράς 2 προϊόντων, Υποδείγματα εισροών – εκροών του Leontief), Σχέσεις και συναρτήσεις: Τύποι συναρτήσεων με μία μεταβλητή, θεωρία παραγώγισης, θεωρήματα μέσης τιμής και τα αναπτύγματα και σειρές Taylor. (Συγκριτική Στατική Ανάλυση: Εισαγωγή στον ρυθμό μεταβολής, Παράγωγος συναρτήσεων μιας μεταβλητής, Κανόνες παραγώγισης, ακρότατα συναρτήσεων, Αριστοποίηση: Μια ειδική περίπτωση ανάλυσης ισορροπίας, Σχετικά μέγιστα & ελάχιστα συναρτήσεων μιας μεταβλητής, Κριτήριο πρώτης παραγώγου, Δεύτερη (και μεγαλύτερες) παράγωγοι, Κριτήριο δεύτερης παραγώγου, Εφαρμογές σε οικονομικά προβλήματα. |
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | |||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|