Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ |
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) |
||||||||||
ΤΜΗΜΑ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) |
||||||||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ |
||||||||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
506 |
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ |
5ο |
||||||||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΤΟΥΡΙΣΤΙΚΩΝ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ |
||||||||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ |
|||||||||||
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ |
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ |
||||||||||
ΩΡΕΣ |
|||||||||||
ΜΟΝΑΔΕΣ |
|||||||||||
ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
|||||||||||
4 |
5 |
Προσθέστε σειρές αν χρειαστεί. Η οργάνωση διδασκαλίας και οι διδακτικές μέθοδοι που χρησιμοποιούνται περιγράφονται αναλυτικά στο (δ).
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ |
ΕΠΙΛΟΓΗΣ |
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: |
ΟΧΙ |
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και |
ΕΛΛΗΝΙΚΑ |
ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: |
|
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ |
NAI |
ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS |
|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ |
https://eclass.uth.gr/courses/DE_U_152/ |
ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
|
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
Το μάθημα αποσκοπεί αρχικά να γνωρίσει ο φοιτητής τον κλάδο του τουρισμού και ειδικότερα την ιστορική του εξέλιξη, τα χαρακτηριστικά, τη σημασία του, αλλά και τις κυριότερες του μορφές.
Εκτός από την έννοια και το περιεχόμενο του τουρισμού, ο φοιτητής θα πρέπει να κατανοήσει τα ιδιαίτερα χαρακτηριστικά του τουρίστα καταναλωτή, τις ανάγκες και τα κίνητρά του.
Στη συνέχεια να γνωρίσει το εύρος των τουριστικών υπηρεσιών που συνθέτουν το τουριστικό προϊόν και τις αντίστοιχες τουριστικές επιχειρήσεις.
Ειδικότερα να μάθει τον τρόπο οργάνωσης και λειτουργίας των κυριότερων τουριστικών επιχειρήσεων στους τομείς της φιλοξενίας, της οργάνωσης των ταξιδίων, των μεταφορών και της εστίασης.
Γενικές Ικανότητες
Λαμβάνοντας υπόψη τις γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο πτυχιούχος (όπως αυτές αναγράφονται στο Παράρτημα Διπλώματος και παρατίθενται ακολούθως) σε ποια / ποιες από αυτές αποσκοπεί το μάθημα;.
✓ Προσαρμογή σε νέες καταστάσεις
✓ Λήψη αποφάσεων
✓ Αυτόνομη εργασία
✓ Ομαδική εργασία
✓ Εργασία σε διεθνές περιβάλλον
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Οι ενότητες του μαθήματος αφορούν:
- Το φαινόμενο του τουρισμού. Ιστορική εξέλιξη και χαρακτηριστικά
- Η ανάπτυξη του τουρισμού στην Ελλάδα και οι τουριστικές επιχειρήσεις
- Κοινωνιολογική και οικονομική θεώρηση του τουριστικού φαινομένου
- Ο Τουρίστας. Χαρακτηριστικά, ανάγκες και κίνητρα.
- Το τουριστικό κύκλωμα και οι τουριστικές επιχειρήσεις.
- Οικονομική οργάνωση των τουριστικών επιχειρήσεων
- Το μάρκετινγκ στις τουριστικές επιχειρήσεις
- Ο κλάδος των ξενοδοχειακών επιχειρήσεων (Μορφές, ίδρυση και Στρατηγική)
- Διοίκηση ξενοδοχειακών λειτουργιών (Λειτουργικό μάνατζμεντ τμημάτων)
- Τουριστικά πρακτορεία (Tour operator και travel agencies)
- Μεταφορές (Αεροπορικές, θαλάσσιες και rentacar)
- Επισιτιστικές επιχειρήσεις (Μορφές, οργάνωση και λειτουργία)
- Θεματικά Πάρκα, συνεδριακοί και εκθεσιακοί οργανισμοί
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
Συγγραφέας: Δημήτρης Λαλούμης
Έκδοση: ΣΕΑΒ, ΚΑΛΛΙΠΟΣ (πηγή)
Έτος έκδοσης: 2015
ISBN: 978-960-603-007-9
Μέγεθος: σελ. 247 / 8 Mb Μορφή: Pdf Online, ePub https://www.ebooks4greeks.gr/dioikhsh-touristikwn-epixeirhsewn
Διοίκηση Τουριστικών Επιχειρήσεων
Συγγραφείς: Τζωρτζάκης Κώστας , Απόστολος Ραφαηλίδης ISBN 978-618-5131-70-8
Έκδοση/Ημερομηνία 1η/Νοέμβριος 2020
Εκδόσεις Rosili Σελίδες: 496
Κωδικός Εύδοξος 77109506