Δημόσια Διοίκηση
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΔΙΟΙΚΗΤΙΚΏΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΑ | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 801 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 8ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΔΗΜΟΣΙΑ ΔΙΟΙΚΗΣΗ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 5 | ||||
| |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ-ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | ΟΧΙ | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος, να είναι σε θέση οι φοιτητές-τριες να:
| |
Γενικές Ικανότητες | |
Οι γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο/η πτυχιούχος είναι:
Η δυνατότητα αναζήτησης, ανάλυσης, και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών. Η προσαρμογή σε νέα δεδομένα και καταστάσεις. Η αυτόνομη αλλά και ομαδική εργασία, καθώς και η εργασία σε διεθνές και σε διεπιστημονικό περιβάλλον. Η επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής, και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου. Η άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής, αλλά και η παραγωγή νέων και καινοτόμων ερευνητικών ιδεών και προτάσεων.
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | ΠΡΟΣΩΠΟ ΜΕ ΠΡΟΣΩΠΟ.
| ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
Οι διαδικασίες αξιολόγησης είναι προσβάσιμες από τους φοιτητές. |
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
Ελληνική
Ασπρίδης Γ., (2020), Δημόσια Διοίκηση: Σύγχρονες Πρακτικές, Εκδόσεις Προπομπός, Αθήνα. Κιτσάκη Σ. Ν., (2020), Εισαγωγή στη Δημόσια Διοίκηση, Β΄ Έκδοση, Εκδόσεις Παπαζήση, Αθήνα. Μακρυδημήτρης Α. και Πραβίτα Μ. Η., (2012), Δημόσια Διοίκηση: Στοιχεία Διοικητικής Οργάνωσης, Εκδόσεις Σάκκουλας, Αθήνα. Μπέσιλα- Βήκα Ε.,(2004), Τοπική αυτοδιοίκηση- Θεσμικό πλαίσιο, ευρωπαϊκή διάσταση: Υπό το πρίσμα τουΚώδικα Δήμων και Κοινοτήτων και του Προγράμματος «Καλλικράτης», Τόμος Ι, Δ’ Έκδοση, Εκδόσεις Σάκκουλας Α.Ε., Αθήνα. Μπέσιλα- Βήκα Ε.,(2019), Τοπική αυτοδιοίκηση- Θεσμικό πλαίσιο, ευρωπαϊκή διάσταση: Υπό το πρίσμα του αναθεωρημένου Συντάγματος και των προτάσεων για την τροποποίηση του Δ.Κ.Κ, Τόμος Ι, Εκδόσεις Σάκκουλας Α.Ε., Αθήνα. Παπαδημητρίου Κ., (2020), Οργανωσιακός Σχεδιασμός και Ελληνική Δημόσια Διοίκηση,Εκδόσεις Διόνικος, Αθήνα. Ραμματά Μ., (2011), Σύγχρονη Ελληνική Δημόσια Διοίκηση: Ανάμεσα στη Γραφειοκρατία και το Μάνατζμεντ, Εκδόσεις Κριτική, Αθήνα. Ρωσσίδης Ι., (2013), Εφαρμογές του Επιχειρησιακού Μάνατζμεντ στην Ελληνική Δημόσια Διοίκηση, Εκδόσεις Σταμούλης, Αθήνα.
Ξενόγλωσση
Hughes O. E., (2012), Public Management and Administration, 4th Edition, Palgrave Macmillan Publishing, Basingstoke, UK. Kimberly L. N. and Stenberg C. W., (2018), Managing Local Government: An Essential Guide for Municipal and County Managers, 1st Edition, Sage Publishing, Washington D. C. Pollitt C., (2016), Advanced Introduction to Public Management and Administration, Edward Elgar Publishing Ltd,Cheltenham Glos, UK. Shafritz J. M.,Russell E. W., Borick C. P.,Hyde A. C., (2016), Introducing Public Administration, 9th Edition, Routledge Publishing, New York and London. |