(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ
|
ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.)
|
ΤΜΗΜΑ
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ)
|
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ
|
ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ
|
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
406
|
ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ
|
4ο
|
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΕΡΓΩΝ
|
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ
|
ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ
|
|
4
|
5
|
|
|
|
| | |
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
|
ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ
|
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
|
ΟΧΙ
|
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:
|
ΕΛΛΗΝΙΚΑ
|
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS
|
ΟΧΙ
|
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)
|
https://eclass.uth.gr/courses/DE_U_119/
|
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα
|
|
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος ο φοιτητής / τρια θα είναι σε θέση να:
- Έχει κατανόηση τα βασικά και κρίσιμα χαρακτηριστικά των έργων, την σύνδεση τους με γενικότερους οικονομικούς και επιχειρησιακούς στόχους και τις αρχές του κύκλου ζωής των έργων.
- Έχει γνώση των εργαλείων και των τεχνικών της διαχείρισης του έργου και πως αυτά χρησιμοποιούνται για να εξασφαλίσουν την επιτυχή ολοκλήρωση των έργων σε χρόνο και εντός του προϋπολογισμού
- Είναι σε θέση διακρίνει τους βασικούς ρόλους σε ένα πραγματικό ή μία μελέτη περίπτωσης έργου και να εκτιμήσει το ρόλο των ενδιαφερομένων μερών στην υλοποίηση του έργου.
- Χρησιμοποιεί τις μεθοδολογίες διαχείρισης έργων για να προσδιορίσει βασικά στοιχεία όπως κρίσιμη διαδρομή, εξαρτήσεις και ένα ρεαλιστικό χρονοδιάγραμμα.
- Αναλύει και υπολογίζει τα βασικά στοιχεία κόστους του έργου και τη σύνδεση τους με το χρονοδιάγραμμα του έργου.
|
Γενικές Ικανότητες
|
|
- Αναζήτηση, ανάλυση και σύνθεση δεδομένων και πληροφοριών, με τη χρήση και των απαραίτητων τεχνολογιών
- Λήψη αποφάσεων
- Σχεδιασμός και διαχείριση έργων
- Προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψης
- Αυτόνομη εργασία
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ
|
Στην τάξη
|
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ
|
ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ
|
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
Δραστηριότητα
|
Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου
|
Διαλέξεις
|
40
|
Εργαστηριακές Ασκήσεις
|
|
Μελέτη Βιβλιογραφίας
|
28
|
Εκπόνηση εργασιών
|
40
|
Προετοιμασία Εξέτασης
|
40
|
Τελική Εξέταση Εξαμήνου
|
2
|
|
|
ΣύνολοΜαθήματος
|
150
|
|
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ
|
Γλώσσα εξέτασης: Ελληνική
Γραπτή τελική εξέταση που περιλαμβάνει:
– Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής
– Ανάλυση ρόλων και ενδιαφερομένων μερών σε σύντομη μελέτη περίπτωσης
– Επίλυση προβλημάτων σχετικών με ποσοτικά δεδομένα ενός έργου χρόνου, κόστους
– Συγκριτική αξιολόγηση στοιχείων θεωρίας
|
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
- Βιβλίο [77109652]: Διοίκηση και διαχείριση έργων – Μέθοδοι και τεχνικές, 3η έκδοση, Πολύζος Σεραφείμ. Σελ. 691
- Βιβλίο [41955477]: Διαχείριση Έργου, Αρχές και Τεχνικές, Rory Burke, Επιμέλεια: Κωνσταντίνος
- Κηρυττόπουλος, ΈλεναΡόκου, Σελ. 456
- Project management institute, https://www.pmi.org/pmbok-guide-standards/framework
- International Project Management Association, https://www.ipma.world/individuals/standard/
- European Union, PM² Project Management Methodology, https://europa.eu/pm2/home_en
- Harvey Maylor, Διοίκηση Έργου, Εκδόσεις Κλειδάριθμος 3η έκδοση, 2005
- Αντ. Δημητριάδης, Διοίκηση, Διαχείριση Έργου, Εκδόσεις Νέων Τεχνολογιών, 2004
|