Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 501 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 5ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 5 | ||||
| |||||
| |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
| ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ – ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | ΝΑΙ | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
| |
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:
| |
Γενικές Ικανότητες | |
| |
•Κριτικής ικανότητας •Λήψης αποφάσεων •Ικανότητας συνεργασίας •Ικανότητας διαπροσωπικών σχέσεων •Επικοινωνίας •Ομαδικής εργασίας •Αναζήτηση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση τεχνολογίας •Προαγωγή δημιουργικής σκέψης
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Έννοια – Περιεχόμενο ΔΑΠ Προγραμματισμός Ανθρώπινων Πόρων Ανάλυση και Περιγραφή Θέσεων Εργασίας Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού Αξιολόγηση της Απόδοσης του Ανθρώπινου Δυναμικού Εκπαίδευση Ανθρώπινου Δυναμικού Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού Οργανωσιακή Κουλτούρα: Διαμόρφωση και Αλλαγή Πληροφορικά Συστήματα Ανθρώπινου Δυναμικού Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού
|
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | Στην τάξη
| ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ
|
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει: -Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής -Ερωτήσεις σύντομης απάντησης |
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|