Αποτελεσματική Μάθηση και Ακαδημαϊκή Ανάπτυξη
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 401 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 4ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΙΚΗ ΜΑΘΗΣΗ ΚΑΙ ΑΚΑΔΗΜΑΙΚΗ ΑΝΑΠΤΥΞΗ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 5 | ||||
| |||||
| |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
| |
Γενικές Ικανότητες | |
| |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές θα είναι ικανοί να αποτιμούν τους στόχους και τα χαρακτηριστικά τους που θα τους επιτρέψουν τη μελλοντική επαγγελματική και ακαδημαϊκή ανάπτυξη, να εξερευνούν και επεξεργάζονται ποιοτικές βιβλιογραφικές πηγές, να αναγνωρίζουν τη σημασία της εφαρμογής της κριτικής μάθησης, να εκφράζονται ορθά σε ακαδημαϊκά γραπτά και παρουσιάσεις, να διαχειρίζονται επαρκώς τον χρόνο, να κατανοούν τη σημασία της νοοτροπίας, της ανθεκτικότητας και της ενσυναίσθησης για την επίτευξη μακροπρόθεσμης επιτυχίας και να εκτιμούν τις ατομικές διαφορές στη μάθηση και τις προσωπικές μαθησιακές προτιμήσεις. Κατανόηση και καθορισμός στόχων, ανάπτυξη των ερευνητικών δεξιοτήτων με την εύρεση αξιόπιστων πηγών και αποτελεσματική επεξεργασία τους, ακαδημαϊκή γραφή και παρουσίαση, διαχείριση χρόνου, αντιμετώπιση της αποτυχίας, ενσυναίσθηση και ανθεκτικότητα, προσδιορισμός του προσωπικού μαθησιακού στυλ και χρήσιμες στρατηγικές, επιχειρηματική μελέτη περίπτωσης.
|
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
| ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
|
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ