Εφαρμογές Επιχειρηματικής Αναλυτικής
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 608 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 6ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΦΑΡΜΟΓΕΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΜΑΤΙΚΗΣ ΑΝΑΛΥΤΙΚΗΣ | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 5 | ||||
| |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | ΕΠΙΛΟΓΗΣ | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ: | |||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
| |
Γενικές Ικανότητες | |
| |
|
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
Η γνώση και η εμπειρία προγραμματισμού όχι μόνο βελτιώνει την απασχολησιμότητα των φοιτητών, αλλά τους διδάσκει επίσης αναλυτικές δεξιότητες, όπως η διάσπαση ενός προβλήματος σε μικρότερα μέρη και η αναγνώριση και η επαναχρησιμοποίηση προβλημάτων που έχουν λυθεί προηγουμένως. Ο σκοπός αυτού του μαθήματος είναι να εξοπλίσει τους φοιτητές με τις γνώσεις και τις δεξιότητες για τη σύνταξη δομημένων προγραμμάτων για την επίλυση προβλημάτων Επιχειρηματικής Αναλυτικής. Αν και αυτές οι βασικές αρχές μπορούν να επιτευχθούν χρησιμοποιώντας οποιαδήποτε γλώσσα προγραμματισμού υψηλού επιπέδου η ενότητα εισάγει τη γλώσσα R ως εισαγωγική γλώσσα. Αν και η ενότητα δεν προϋποθέτει προηγούμενη εμπειρία προγραμματισμού, ο αναλυτικός προσανατολισμός της ταιριάζει καλύτερα σε φοιτητές που ενδιαφέρονται ιδιαίτερα για την επίλυση προβλημάτων και έχουν ισχυρές αναλυτικές δεξιότητες. Εισαγωγή στη γλώσσα R, βασικές έννοιες της γλώσσας όπως μεταβλητές, δομές επανάληψης, χρήση της R για περιγραφική στατιστική, συνήθεις λύσεις (με κώδικα R) προβλημάτων μηχανικής μάθησης, ολοκληρωμένη λύση ενός προβλήματος Επιχειρηματικής Αναλυτικής με χρήση κώδικα R. |
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ | |||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ |
|
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ