Τμήμα Διοικησης Επιχειρήσεων

Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων

Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων

ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

(1)    ΓΕΝΙΚΑ

ΣΧΟΛΗ

ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.)

ΤΜΗΜΑ

ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ)

ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ

ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

501

ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ

 5ο

ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

ΔΙΟΙΚΗΣΗ ΑΝΘΡΩΠΙΝΩΝ ΠΟΡΩΝ

ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ

ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ
ΩΡΕΣ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ

 

4

5

 

  

 

  

ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

 

ΥΠΟΧΡΕΩΤΙΚΟ – ΓΕΝΙΚΟΥ ΥΠΟΒΑΘΡΟΥ

ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:

ΝΑΙ

ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ:

ΕΛΛΗΝΙΚΗ

ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS

ΟΧΙ

ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL)

 

(2)    ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ

Μαθησιακά Αποτελέσματα

 

Μετά την ολοκλήρωση του μαθήματος οι φοιτητές/τριες θα είναι σε θέση:

 

▪ Να κατανοήσουν τις έννοιες Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων

▪ Να περιγράψουν τις διάφορες λειτουργίες της Διοίκησης Ανθρώπινων Πόρων

▪Να κατανοήσουν την έννοια του προγραμματισμού των ανθρώπινων πόρων

▪Να γνωρίσουν τις διαδικασίες προσέλκυσης και επιλογής ανθρώπινου δυναμικού

▪Να κατανοήσουν τη χρησιμότητα τη ς αξιολόγησης του ανθρώπινου δυναμικού

▪Να κατανοήσουν τη σημασία της εκπαίδευσης και ανάπτυξης του ανθρώπινου δυναμικού

▪Να γνωρίσουν την χρησιμότητα των πληροφοριακών συστημάτων στη διοίκηση ανθρώπινων πόρων

 

Γενικές Ικανότητες

 

•Κριτικής ικανότητας

•Λήψης αποφάσεων

•Ικανότητας συνεργασίας

•Ικανότητας διαπροσωπικών σχέσεων

•Επικοινωνίας

•Ομαδικής εργασίας

•Αναζήτηση δεδομένων και πληροφοριών με τη χρήση τεχνολογίας

•Προαγωγή δημιουργικής σκέψης

 

 

(3)    ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ

Έννοια – Περιεχόμενο ΔΑΠ

Προγραμματισμός Ανθρώπινων Πόρων

Ανάλυση και Περιγραφή Θέσεων Εργασίας

Προσέλκυση Ανθρώπινου Δυναμικού

Επιλογή Ανθρώπινου Δυναμικού

Αξιολόγηση της Απόδοσης του Ανθρώπινου Δυναμικού

Εκπαίδευση Ανθρώπινου Δυναμικού

Ανάπτυξη Ανθρώπινου Δυναμικού

Οργανωσιακή Κουλτούρα: Διαμόρφωση και Αλλαγή

Πληροφορικά Συστήματα Ανθρώπινου Δυναμικού

Στρατηγική Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού

 

 

 

(4)    ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ

ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ

Στην τάξη

 

ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ

ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΕΡΓΑΣΤΗΡΙΑΚΗ ΕΚΠΑΙΔΕΥΣΗ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ

ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ

 

Δραστηριότητα

Φόρτος Εργασίας Εξαμήνου

Διαλέξεις

39

Εργαστηριακή Άσκηση

 

Μελέτη Βιβλιογραφίας

40

Εκπόνηση εργασιών

30

Προετοιμασία Εξέτασης

40

Τελική Εξέταση Εξαμήνου

2

  

ΣύνολοΜαθήματος

151

ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ

Γραπτή τελική εξέταση (100%) που περιλαμβάνει:

-Ερωτήσεις πολλαπλής επιλογής

-Ερωτήσεις σύντομης απάντησης

(5)    ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ

  • Ασπρίδης, Γ. (2020). Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού: Διεπιστημονική Προσέγγιση. Αθήνα:Κριτική.
  • Κάντας, Α. (1995). Οργανωτική-Βιομηχανική ψυχολογία. (Μέρος 3ο. Αθήνα: Ελληνικά Γράμματα.
  • Ξηροτύρη-Κουφίδου, Σ. (2010). Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Θεσσαλονίκη:Ανικουλα.
  • Παπαλεξανδρή, Ν. & Μπουραντάς, Δ. (2016). Διοίκηση Ανθρώπινου Δυναμικού. Αθήνα: Εκδόσεις Ε. Μπένου.
  • Torrington, D., Hall, L., Taylor, S., & Atkinson, C. (2017). Διοίκηση Ανθρώπινων Πόρων. Nicosia:BrokenHill.
elΕλληνικά