Χρηματοοικονομική Διοίκηση Ι
Τμήματος Διοίκησης Επιχειρήσεων
ΠΕΡΙΓΡΑΜΜΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(1) ΓΕΝΙΚΑ
ΣΧΟΛΗ | ΟΙΚΟΝΟΜΙΚΩΝ ΚΑΙ ΚΟΙΝΩΝΙΚΩΝ ΕΠΙΣΤΗΜΩΝ (Σ.Ο.Δ.Ε.) | ||||
ΤΜΗΜΑ | ΔΙΟΙΚΗΣΗΣ ΕΠΙΧΕΙΡΗΣΕΩΝ (ΤΔΕ) | ||||
ΕΠΙΠΕΔΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | ΠΡΟΠΤΥΧΙΑΚΟ | ||||
ΚΩΔΙΚΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | 302 | ΕΞΑΜΗΝΟ ΣΠΟΥΔΩΝ | 3Ο | ||
ΤΙΤΛΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ | Χρηματοοικονομική Διοίκηση Ι | ||||
ΑΥΤΟΤΕΛΕΙΣ ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ ΔΡΑΣΤΗΡΙΟΤΗΤΕΣ | ΕΒΔΟΜΑΔΙΑΙΕΣ | ΠΙΣΤΩΤΙΚΕΣ ΜΟΝΑΔΕΣ | |||
4 | 6 | ||||
| |||||
| |||||
ΤΥΠΟΣ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
| Υποχρεωτικό – γενικού υποβάθρου. | ||||
ΠΡΟΑΠΑΙΤΟΥΜΕΝΑ ΜΑΘΗΜΑΤΑ:
| ΟΧΙ | ||||
ΓΛΩΣΣΑ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ και ΕΞΕΤΑΣΕΩΝ: | ΕΛΛΗΝΙΚΗ | ||||
ΤΟ ΜΑΘΗΜΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΤΑΙ ΣΕ ΦΟΙΤΗΤΕΣ ERASMUS | ΟΧΙ | ||||
ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΣΕΛΙΔΑ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ (URL) | https://eclass.uth.gr/modules/document/?course=DE_U_136 |
(2) ΜΑΘΗΣΙΑΚΑ ΑΠΟΤΕΛΕΣΜΑΤΑ
Μαθησιακά Αποτελέσματα | |
| |
Με την επιτυχή ολοκλήρωση του μαθήματος, οι φοιτήτριες/τές θα έχουν την ικανότητα να γνωρίζουν τις βασικές έννοιες της Χρηματοοικονομικής Επιστήμης και Διοίκησης, να κατανοούν και να αναλύουν τις οικονομικές καταστάσεις των επιχειρήσεων, να διαχειρίζονται τα ομόλογα και να μελετούν τη συσχέτιση κινδύνου και απόδοσης. Επίσης θα έχουν την ικανότητα να αναλύσουν τη χρήση των χρηματοοικονομικών παραγωγών στην εταιρική χρηματοδότηση, να προϋπολογίζουν τις επενδύσεις κεφαλαίου, και να προσδιορίζουν το κεφάλαιο κίνησης της εταιρίας.
| |
Γενικές Ικανότητες | |
| |
Οι γενικές ικανότητες που πρέπει να έχει αποκτήσει ο/η πτυχιούχος είναι: Η δυνατότητα αναζήτησης, ανάλυσης και σύνθεσης δεδομένων και πληροφοριών. Η ικανότητα αυτή, με συνδυασμό με την ικανότητα χρήσης των νέων τεχνολογιών που θα έχει αποκτήσει, θα διευκολύνει τη διαδικασία για τη λήψη ορθολογικών αποφάσεων. Ο/η πτυχιούχος θα έχει την ικανότητα για αυτόνομη αλλά και ομαδική εργασία, καθώς επίσης και για εργασία σε διεθνές και σε διεπιστημονικό περιβάλλον. Επίσης, θα έχει την ικανότητα για την παράγωγή νέων ερευνητικών ιδεών. Αλλά όλα τα παραπάνω θα γίνουν με σεβασμό στη διαφορετικότητα, στην πολυπολιτισμικότητα και στο φυσικό περιβάλλον , στην επίδειξη κοινωνικής, επαγγελματικής και ηθικής υπευθυνότητας και ευαισθησίας σε θέματα φύλου, στην άσκηση κριτικής και αυτοκριτικής, και στην προαγωγή της ελεύθερης, δημιουργικής και επαγωγικής σκέψη. |
(3) ΠΕΡΙΕΧΟΜΕΝΟ ΜΑΘΗΜΑΤΟΣ
(4) ΔΙΔΑΚΤΙΚΕΣ και ΜΑΘΗΣΙΑΚΕΣ ΜΕΘΟΔΟΙ – ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ
ΤΡΟΠΟΣ ΠΑΡΑΔΟΣΗΣ |
| ||||||||||||||||||
ΧΡΗΣΗ ΤΕΧΝΟΛΟΓΙΩΝ ΠΛΗΡΟΦΟΡΙΑΣ ΚΑΙ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΩΝ | ΧΡΗΣΗ Τ.Π.Ε. ΣΤΗΝ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑ, ΗΛΕΚΤΡΟΝΙΚΗ ΕΠΙΚΟΙΝΩΝΙΑ ΜΕ ΤΟΥΣ ΦΟΙΤΗΤΕΣ/ΤΡΙΕΣ | ||||||||||||||||||
ΟΡΓΑΝΩΣΗ ΔΙΔΑΣΚΑΛΙΑΣ |
| ||||||||||||||||||
ΑΞΙΟΛΟΓΗΣΗ ΦΟΙΤΗΤΩΝ | Συνδυασμός δυο από τις παρακάτω διαδικασίες αξιολόγησης:
90%
Οι διαδικασίες αξιολόγησης είναι προσβάσιμες από τους φοιτητές. |
(5) ΣΥΝΙΣΤΩΜΕΝΗ-ΒΙΒΛΙΟΓΡΑΦΙΑ
|